Davant els reptes socials, ecològics i econòmics diem que “Ho arreglarem a coops!” creant noves cooperatives i reforçant les existents. Com ja ho està fent la cooperativa La Sargantana produint vi de les vinyes de la Vall de Betlem.
Després de sis anys d’espera des del moment de la plantació dels primers ceps a la vinya de la Vall de Betlem, enguany s’han pogut entrar a celler uns 1000 quilos de diferents varietats de raïm d’aquest projecte cooperativista.