Uooh Design, nova cooperativa de disseny gràfic amb mirada transformadora
31 de juliol de 2025
La xarxa cooperativa del Barcelonès Nord continua creixent amb la incorporació d’un nou projecte ple d’energia i creativitat: Uooh Design, una cooperativa amb seu a Santa Coloma de Gramenet dedicada al disseny gràfic, la comunicació visual i la il·lustració amb una clara vocació social i transformadora.
Amb seu a Santa Coloma de Gramenet, Uooh Design neix per oferir serveis de disseny útil, coherent i proper a projectes de l’àmbit social, cultural i comunitari. Uooh aposta per posar l’eina del disseny al servei de col·lectius, entitats i moviments que treballen per un món més just. Al mateix temps vol esdevenir un espai de trobada per a persones creatives que vulguin treballar des d’altres valors, compartint els recursos que ofereixen.
Impulsada per professionals amb experiència en el món creatiu i el compromís social, el seu estil es basa en l’artesania digital, la il·lustració pròpia i una estètica que connecta emoció i contingut.
Uooh Design ja forma part de Santakoopera, la xarxa cooperativa de Santa Coloma de Gramenet, i ha començat a teixir complicitats amb altres projectes de l’ESS del Barcelonès Nord. Des de l’Ateneu Cooperatiu celebrem la seva incorporació a l’ecosistema i els donem la benvinguda com a nou projecte inspirador i compromès; després d’haver-les acompanyat en la seva transformació per passar de ser una SL a ser cooperativa.
Vegeu també
- 7/2025 L’Independent de Badalona: Uooh Design: nova cooperativa de disseny gràfic amb mirada transformadora
- Noves cooperatives al Barcelonès nord (2025):
- Enredadas, la nova cooperativa per als teus cabells (Santa Coloma de Gramenet)
- La nova cooperativa Mel i Llimona Creació Artesanal: quan restaurar mobles és també restaurar valors (Badalona)
- Santakoopera:
- Itineraris de creació i de relleu de l’Ateneu
- 6/2025 Formacions especialitzades i a mida dels projectes de l’ESS

Si sou una Societat Limitada i us voleu transformar en cooperativa com ha fet Uooh Design des de l’itinerari “Transformació i relleu” de l’Ateneu cooperatiu us podem ajudar en el procés.
Categories: Etiquetes: Comunicació, disseny, itinerari transformació i relleu, nova cooperativa, Uooh Design