ca la sisqueta

Ho arreglarem a coops com ja fan a Capfoguer

3 de març de 2026

Davant els reptes socials, ecològics i econòmics diem que “Ho arreglarem a coops!” creant noves cooperatives i reforçant les existents. Com ja ho estan fent des de fa deu anys a la cooperativa Capfoguer produint cervesa i obrint un restaurant a Santa Coloma.

Agents d’inserció sociolaboral del Barcelonès Nord creen una aliança per fomentar l’economia social i solidària

29 d'abril de 2024

El passat 5 d’abril es va celebrar una trobada d’agents socials i econòmics del Barcelonès Nord que treballen en l’àmbit de la inserció sociolaboral i el foment de l’economia social solidària. Va ser en el marc d’una taula territorial organitzada per l’Ateneu Cooperatiu del Barcelonès Nord a l’Espai Obert Ca La Sisqueta de Santa Coloma de Gramenet.